.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری از ایرانیان مقیم خارج با فروش زمین‌های دیگران
فردی که با فروش زمین‌های غیر از ایرانیان مقیم خارج میلیارد‌های تومان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم پس از جلب اعتماد فروشندگان زمین و خرید ملک و زمین‌های با ارزش و قیمتی آنان در رامسر، بخشی از وجه زمین را با تنظیم مبایعه‌نامه به فروشنده پرداخت می‌کرد و وعده پرداخت بقیه را هنگام تنظیم و انتقال سند به آنان می‌داد.

وی افزود: این فرد پس از تنظیم وکالت‌نامه با سرقت اسناد از محل متواری می‌شد و در فرصتی مناسب با استفاده از وکالت‌نامه‌ای که در اختیار داشت زمین را به افرادی در خارج از کشور می‌فروخت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه پس ازهماهنگی با مرجع قضائی، این کلاهبردار را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، افزود: تعدادی وکالت‌نامه، سند و مبایعه‌نامه در بازرسی از منزل این متهم کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: متهم تاکنون به پنج فقره کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه افراد شیاد با شیوه‌های متقلبانه در جعل اسناد و مدارک، تلاش برای کلاهبرداری از مردم می‌کنند به شهروندان هشدار داد در صدور چک و واگذاری مدارک هویتی هوشیار باشند و معاملات ملکی و خرید و فروش را از طریق مراکز رسمی و مورد تایید انجام دهند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.